مهدی حاجی قاسمی

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج: گرچه در محدوده ترمینال شهید کلانتری اقدامات خوبی انجام شده و با پیگیری ها عوارضی برداشته شد لکن شاهد وجود نابسامانی ها، سد معبر و اغتشاشات بصری در محدوده مذکور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مهدی حاجی قاسمی عصر امروز یکشنبه ۱۸ خرداد طی نطق پیش از دستور در ابتدای صد و نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی البرز دو حدود سال است که عملیات تعریض محدوده ترمینال در اتوبان تهران – قزوین را تکمیل نکرده و به مشکلات دامن زده است، وجود دستفروشان، مسافرکش های شخصی و اغذیه فروشان سیار نیز چهره یکی از ورودی های شهر را مخدوش کرده است.

وی از شهردار کرج تقاضا کرد مکاتبات لازم را با نهادهای مربوطه انجام دهد تا ترمینال شهید کلانتری فضای ارتباطی با اتوبان نداشته باشد و همچنین اقدامات لازم به منظور ساماندهی بصری محدوده مذکور در دستور کار قرار گیرد. این مسئول همچنین با اشاره به بلاتکلیف ماندن پروژه مشارکتی میدان اسبی، خواستار برچیدن موانع مربوط به پروژه به منظور نمایان شدن چهره پارک ایران زمین، رفع سد معبر رهگذران و بهره مندی شهروندان از نمای زیبای پارک شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج در پایان با اشاره به معطل ماندن یک ماهه پروژه کلکتور شهیدشمس و همچنین روند کُند سایر پروژه های اولویت دار جهت افتتاح در سال ۹۹، ادامه داد: مدیران باید مسئولیت مناصب خود را بپذیرند و از امضای اسناد و مکاتبات سرباز نزنند و تا جایی که کارها طبق قانون پیش می رود، نباید نگرانی وجود داشته باشد، اینکه در پروژه مهم بزرگراه شمالی برخی مدیران از امضاء اسناد فراری هستند و کار را به گردن دیگران می اندازند، باید ریشه یابی و اصلاح شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =