سلیم نژاد

متاسفانه شهر در اثر بی توجهی در سالهای گذشته به پارکینگ بزرگ خودروها تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد اظهار داشت: در ادامه نهضت "هر شنبه، افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی" شاهد بهره برداری از چند طرح خدماتی شامل سوله چند منظوره ورزشی و مدیریت بحران و ساماندهی و بهسازی بلوارهای مصطفی خمینی شمالی و ۳۵ متری به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال با حضور مردم و مسئولان بودیم که امیدوارم پاسخگوی بخشی از نیازها و مشکلات منطقه باشد.

وی افزود: مدیریت شهری کرج در سال جاری حداقل ۳۰ پروژه مهم و شاخص را در اولویت تکمیل و بهره برداری قرار داده که فاز نخست پروژه های بزرگراه شمالی و قطار شهری در راس آنها قرار دارند و با توجه به تخصیص اعتبارات، تصویب لوایح حمایتی در شورای اسلامی شهر و بازدیدهای نظارتی نمایندگان مردم، شهرداری با قدرت در مسیر عمران و آبادانی شهر حرکت می کند و در اولین روز هر هفته در سال ۹۹ تعدادی طرح و پروژه عمرانی بهره برداری می شوند.

سلیم نژاد عنوان کرد: شورای پنجم کرج تا آخرین روز و ساعت خدمت پیگیر حل مشکلات و جلب رضایت شهروندان و خدمات رسانی و عمران و آبادانی شهر است و پروژه ها و طرح هایی که هفته های گذشته و همین طور طی ماه های آینده وارد فاز بهره برداری شده و خواهند شد، در واقع محصول بذر خدمت و کوششی است که از شهریور سال ۹۶ تاکنون به زمین کاشته شده و این طور نیست که میلیاردها تومان پروژه یکباره احداث و آماده افتتاح شوند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم نعمت بزرگی است که برای خادمین شهر کرج فراهم شده است، یادآور شد: با پشتوانه مردمی، همدلی، همکاری و تعامل می‌توانیم مشکلات کلانشهر کرج را رفع کنیم و در این راستا تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا کاستی ها تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر به خوبی برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ای است که مدیریت شهری  به آن احتیاج دارد، خاطرنشان کرد: خدمتگذاری به مردم علاوه بر تکلیف و وظیفه ذاتی، نوعی باقیات و صالحات است. همچنین تعامل و همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در اولویت بندی مسائل و مشکلات شهر برای اقدام و رسیدگی با توجه به محدودیت‌های اعتباری از مهم ترین عوامل موفقیت مدیریت شهری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =