مهدی حاجی قاسمی

احداث پارکینگ طبقاتی در مکان های پرتردد همچون بوستانها و مراکز تجاری و رفاهی حلال مشکل ترافیک است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی حاجی قاسمی با بیان اینکه کمبود فضا برای پارک خودرو یکی از معضلات ترافیکی کلانشهر کرج به ویژه در ساعات پرتردد این شهر است، گفت: به نظر من احداث پارکینگ‌های طبقاتی از راه‌های موثر برای رفع این معضل محسوب می‌شود که بایستی مورد توجه و اهتمام جدی مدیران شهری قرار گیرد.

وی افزود: با افزایش جمعیت، نبود پارکینگ در کنار بوستان بزرگ خانواده به یک مشکل اساسی از نظر عدم امنیت خودروها و کمبود مکان پارک خودرو در خیابان تبدیل شده است که امسال ساخت این پروژه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

حاجی قاسمی با اشاره به اینکه احداث پارکینگ طبقاتی از مطالبه های جدی مردم است که باید نسبت به احداث آن اهتمام جدی صورت گیرد، تصریح کرد: رفع معضل ترافیک شهری، دغدغه اعضای این شورا و شهرداری است و در همین راستا احداث پارکینگ‌های طبقاتی درچند نقطه شهری در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: به زودی کلنگ ساخت دومین پارکینگ طبقاتی در جنب پارک اقوام به زمین زده می شود. یادآور می شود در مراسم امروز علاوه بر افتتاح سوله چند منظوره ورزشی و مدیریت بحران، ساماندهی و بهسازی بلوارهای مصطفی خمینی شمالی و ۳۵ متری رجایی شهر به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال، همچنین کلنگ پارکینگ طبقاتی خانواده در جنب پارک خانواده به زمین زده و شد و در سال جاری به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =