عضوشورای اسلامی شهر.محمد حسین خلیلی اردکانی

با گذشت دوازدهمین هفته از شنبه های جهادی، پویایی عمرانی خوبی در شهر به چشم می خورد.

به گزارش پایگاه خبری کرج تمروز  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی توسعه و آبادانی شهر را در گرو مشارکت مردم عنوان کرد و اظهار داشت: اگر نگاهی به شهر داشته باشیم می بینیم در جای‌ جای شهر، پروژه‌های زیرساختی در حال احداث هستند و هر گوشه شهر به کارگاهی بزرگ تبدیل شده است، پروژه هایی که این روزها چهره شهر را تغییر داده اند.

وی افزود: بی شک برای تحقق مشارکت مردم باید با تمام توان اعتماد سازی کرد و بدون تردید برای ایجاد توسعه پایدار، باید در جهت آگاه کردن مردم از اهداف، وظایف، ماموریت ها، عملکردها و خدمات مدیریت شهری گام برداشت، از آنجایی که شهرداری یک نهاد غیر دولتی است برای بقاء و ارتقاء کیفیت خدمات خود نیاز به درآمدزایی و استفاده از شیوه های نوین دارد.

خلیلی اردکانی در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی شهرداری الکترونیک اشاره و تصریح کرد: مدیریت شهری به دنبال الکترونیکی کردن مناطق شهرداری است و در این راستا گامی نوین در تحقق توسعه پایداری شهری برداشته است. راه اندازی شهرداری مجازی از ابتدای دوره پنجم شورای اسلامی شهر در دستورکار قرار گرفته است و تاکنون در مناطق 8 و 9 این اقدام انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =