محمداسدیان

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: حمایت شهرداری از پایان نامه دانشجویان باید به روش علمی و کاملا خروجی محور شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، محمد اسدیان در اولین جلسه اولویت بررسی ردیف های مطالعاتی بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ معاونت برنامه ریزی و سرمایه توسعه انسانی که با حضور معاونان شهردار برگزار شد، به کاربردی کردن پایان نامه ها تاکید و بیان کرد: در راستای تشویق دانشجویان و دانشگاهیان به امر پژوهش و تحقیق در حوزه مدیریت شهری ضمن حمایت از پایان نامه های کاربردی از ظرفیت پایان نامه ها در کنار تمام مجموعه‌ها برای رفع مشکلات کلانشهر کرج و نیازهای مدیریت شهری استفاده و خدمات بیشتری به شهروندان ارائه شود.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه حمایت مادی و معنوی از پایان ‌نامه‌های دانشجویان شاخص مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار مدیریت شهری است، افزود: وزن ارزیابی علمی پایان نامه ها توسط مدیریت شهری نسبت به گذشته باید از لحاظ نوآوری اجتماعی در حوزه شهری بالا برود و در رویکرد جدید امتیازی که برای هر پایان نامه لحاظ می‌شود به طرح های کاربردی تر اختصاص یابد.

اسدیان اذعان کرد: فرایند بررسی و حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی و قرارداد طرح های پژوهشی و مطالعاتی طی مفاد بخشنامه مدیریت یکپارچه نظام مطالعاتی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از پایان نامه ها با لحاظ شاخص و ویژگی‌های مد نظر مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام شود که در راس آن اولویت بندی طرح ها بر مبنای نیازهای شهر قرار دارد.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =