محمدی

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از تصویب بودجه تملک ماشین آلات عمرانی و خدمات شهری با رای اکثریت اعضای شورای شهر خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج، مسعود محمدی در یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این لایحه ابتدا در کمیسیون تلفیق بررسی و سپس در صحن رسمی شورای شهر با رای اکثریت اعضا تصویب شد، اظهارداشت: بیل مکانیکی، تریلی کمپرسی، وانت تک محور و وانت دو دیفرانسیل، بالابر دکل بلند، جرثقیل ۲۰ تن، کامیون کمپرسی، لودر، تراکتور، کامیون کشنده دو محور از جمله تجهیزات مورد تایید جهت تملک توسط مدیریت شهری است که تا سقف ۱۱۰ میلیارد تومان با خرید آنها با چند قید موافقت شد.

وی اذعان کرد: از ماشین آلات فوق در حوزه معاونت خدمات شهری، سازمان حمل بار و مسافر، سازمان مدیریت پسماند، سازمان سیما و منظر، سازمان آرامستانها بهره گیری خواهد شد.

محمدی افزود: تجهیزات مطلوب در ارائه خدمات مناسب و بهنگام به شهر و شهروندان موثر است لذا توسط شهرداری کرج نیازسنجی اولیه صورت گرفت و توسط اعضای شورای اسلامی شهر پس از بررسی امکانات موجود و نیاز واقعی شهر در راستای توسعه تجهیزات اقدام شد.

به گفته رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج، بازسازی و بهسازی ناوگان ماشین آلات موجود نیز مدنظر همکاران بود که مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در این راستا هزینه می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =