اعتصامی

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: انتظار مدیریت شهری و شورای شهر از شرکت آب و فاضلاب استان البرز این است که نسبت به جایگزینی پساب و قرار دادن آن در اختیار سازمان سیما و منظر شهرداری کرج اقدام عاجل داشته باشد.

به گزارش  پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهری، مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان البرز و اصحاب رسانه به منظور بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به دو حوزه آب و برق در استان البرز و پاسخ به سوالات و مطالبات مردم برگزار شد.

سید مرتضی اعتصامی، نیز ضمن قدردانی از تلاش های عوامل آبفا در تامین آب شرب مردم در جریان سیل اخیر اظهار کرد: انتظار می رود همانگونه که شهرداری در این حادثه، با در اختیار قرار دادن ۶ حلقه چاه جایگزین با حجم آب حدود ۸۸ لیتر بر ثانیه برای تامین آب شرب، برادری خود را ثابت کرد، شرکت آبفا نیز نسبت به برخی امور اقدام کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به دو تکلیف قانونی مبنی بر جداسازی آب شرب از آب مورد استفاده در آبیاری فضای سبز و جایگزینی آب پساب برای آبیاری، ضمن ابراز گلایه از عدم اقدام مناسب از سوی شرکت آبفا بیان کرد: طرحی اجرا و موجب تجمیع پساب کلانشهر کرج در ماهدشت شده که علاوه بر تخریب سفره‌های آب زیرزمینی، جایگزینی آب در آن‌ها نیز تحت الشعاع قرار گرفته است.

اعتصامی اذعان کرد: درخواست و انتظار ما از شرکت آب و فاضلاب استان البرز این است که نسبت به جایگزینی پساب و قرار دادن آن در اختیار سازمان سیما و منظر شهرداری کرج اقدام عاجل داشته باشد زیرا شهرداری نیز مانند آبفا بر اساس درآمد و هزینه اداره می‌شود و باید این سرمایه سبز که سال‌ها احداث شده را حفظ کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش که با حضور معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان البرز برگزار شد، به طرح‌های توسعه شهری به ویژه در مناطق سه و ۶ که بارگذاری جدید برق در آن‌ها در حال انجام است، اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =