قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت روشنایی معابر در تامین امنیت شهروندان گفت:خاموشی معابر با هدف کاهش مصرف برق صادر شده کاملا با امنیت مردم در تعارض است و باید در آن تجدید نظر شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که با حضور معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان البرز و مدیر عامل شرکت آبفا استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: کمبود برق باید از محل دیگری جبران و از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری شود؛ زیرا هر قسمتی از شهر که تاریک شود، امنیت، جان و مال مردم به خطر می افتد.

وی اذعان کرد: امنیت، جان و مال مردم با خاموشی برق و تاریکی به خطر می افتد که باید مورد توجه قرار گیرد، اگر هنگام شب و تاریکی هوا، بازدید میدانی از مناطقی مانند دهقان ویلا و … داشته باشید می بینید که مردم از تاریکی معابر بسیار گلایه دارند و ما نیز به نمایندگی از آن‌ها موظفیم در این جایگاه مشکلات شهروندان را بازگو کنیم.

قاسم پور با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی قطعا مصوبه‌ای نمی‌دهد که به ضرر امنیت مردم باشد تاکید کرد: هر دستورالعملی که در راستای خاموشی معابر با هدف کاهش مصرف برق صادر شده کاملا با امنیت مردم در تعارض است و باید در آن تجدید نظر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به وقوع تصادفات عابران در مناطق تاریک شهر، تاکید کرد: اگر نتوانیم گلایه‌های مردم را در این جایگاه بازگو و به آن‌ها رسیدگی کنیم باید این صندلی‌ها را ترک کنیم.

قاسم پور یادآور شد: چنانچه این دستورالعمل اصلاح نشود علاوه بر نازیبایی چهره بصری شهر، امنیت مردم نیز به خطر می افتد که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: در حوزه آموزش‌های شهروندی اگر نیاز به ورود ما باشد، مدیریت شهری آمادگی لازم جهت همکاری با این مجموعه را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: وقتی در کشور قانونی به تصویب می‌رسد قطعا وزارتخانه متبوع باید برای اجرای آن برنامه ریزی کند اما از آن جایی که شکل گیری پارلمان‌های محلی بدین منظور صورت گرفته است باید بتوانیم مشکلات مردم را احصا و برطرف کنیم، لذا آمادگی لازم برای برگزاری جلسات بعدی و شنیدن موضوعات تفاهمی را داریم.

وی ادامه داد: اگر اداره برق برای پروژه‌ای اعتبار لازم را ندارد قطعا در جای دیگری اختیاراتی دارد که می‌تواند در قبال مدیریت شهری کوتاه بیاید تا کمیسیون محور و با حضور کارشناسان مربوطه از اداره برق پیگیر موضوع باشیم به شرطی که این تعاملات و تفاهمات یک سویه نباشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =