مهاجری

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: فاز اول پروژه پارکرود به بهره برداری رسید، برای بهره برداری از فازهای بعدی شرکت آبفا استان البرزموانع ادامه پروژه پارکرود را برطرف کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین مهاجری در یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهری، مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان البرز و اصحاب رسانه به منظور بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به دو حوزه آب و برق در استان البرز و پاسخ به سوالات و مطالبات مردم برگزار شد به پروژه پارکرود اشاره کرد و اظهارداشت: حاشیه رودخانه کرج آزادسازی و پروژه پارکرود اجرا شد اما با یکسری موضوعات مواجهیم که مربوط به آبفا می‌شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در محدوده اتصال پارکینگ به ابتدای ورودی پارکرود، فاضلاب با حجم و فشار زیاد به صورت مستقیم وارد رودخانه می‌شود و فضای بدی را ایجاد کرده که بررسی و جمع آوری آن از بالادست ضروری است.

وی اذعان کرد: شهرداری کرج قصد آسفالت بسیاری از خیابان های سطح شهر را دارد اما معارض‌هایی مربوط به حفاری‌های شرکت آبفا هست که عملا امکان اجرای آسفالت نیست.

مهاجری خاطرنشان کرد: درخواست می‌شود این مجموعه برنامه زمانبندی پروژه‌های خود را ارائه دهد تا شهرداری نیز بتواند بر اساس آن‌ها برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای پروژه‌های آسفالت را صورت دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =