ایزدیار

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تصویب لایحه تخفیفات خوش حسابی خبر داد و گفت: تقسیط بدهی به شهرداری تا یک میلیارد تومان نیازی به ترهین سند ملکی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار در پایان یکصدو هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مشاوران، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد به لوایح و مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: بحث فرآیند طرح تفصیلی شهر کرج با حضور نمایندگان شورای شهر تقریبا حدود سه ماه است که در دست بررسی است به عنوان نماینده کمیته اینجانب گزارشی از روند بررسی این طرح در این جلسه ارائه داده شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در راستای طرح تفصیلی بررسی معابر تعیین و تکلیف و ضابطه و پهنه بندی کمیته بازنگری در این طرح بررسی خواهد شد.

ایزدیار به موضوعات ولوایح کمیسیون عمران اشاره کرد و گفت: اخذ مشاور جهت طراحی پل های سازه ای و معماری عابر پیاده جدید، راه اندازی کارخانه بتن آماده و تجهیزات آن از دیگر موضوعات این جلسه بود که اجازه اقدامات بعدی به شهرداری داده شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش در خصوص پرسنل شرکتی (تامین نیرو) سازمان مدیریت آرامستان‌ها تصریح کرد: با عنایت به بند ۴۲ تباصر بودجه سال ۱۴۰۲ با موضوع "تمرکز و مدیریت تمامی پرسنل تامین نیرو در اداره کل سرمایه انسانی شهرداری کرج" به استحضار می‌رساند سازمان مدیریت آرامستان‌ها به دلیل پیچیدگی‌های اجرایی و زوایای مختلف کاری سخت و آزاردهنده جسمی و روانی، متمایز از سایر سازمان‌ها و مناطق شهرداری کرج بوده و کارکنان این بخش نیازمند توجهات ویژه بالاخص در مسائل معیشتی و رفاهی می باشند، از طرفی تمرکز نیروهای مذکور در شهرداری کرج، افزایش درخواست جابجایی و نقل انتقال نیروها به دلیل بعد مسافت سازمان، فشارهای روحی و روانی، خستگی مفرط به دلیل فعالیت بدون تعطیلی مجموعه را به دنبال داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این لایحه پس از بحث و بررسی با قید اینکه لیست اسامی نیروها به تاریخ و نوع عقد قرارداد، مشروط به آنکه افزایش تعداد نیروها یا جذب جدید نباشد به اتفاق آراء حاضرین با لایحه شهرداری مصوب شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =