قهرمانی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تصویب تمدید تخفیف خوش حسابی شامل تخفیف پرداخت نقدی از ابتدای تیر ماه تا پایان آذر ماه به اتفاق آراء حاضرین اعضای شورای شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مریم قهرمانی صارم در یکصدو هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص این لایحه که در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و تصویب شد، اظهار داشت: در راستای تسهیل و ترغیب مالکین جهت تعیین تکلیف و پرداخت بدهی‌های خود مفاد مصوبه فوق الذکر با اعمال تغییرات در بندهای مشروحه از ابتدای تیرماه تا پایان آذر ماه ۱۴۰۲ تمدید شد و مابقی بندهای مصوبه قبلی با همان شرایط به‌قوت خود باقی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پروانه‌هایی که از تخفیفات ویژه اعم از نهضت ملی مسکن، طرح اقدام ملی و تعاونی مسکن و... و. برابر قانون برخور دارند در زمان پرداخت نقدی نیز از ۱۰% مزایای تخفیف ناشی از پرداخت نقدی علاوه بر تخفیف قانونی برخوردار می‌شوند.

قهرمانی صارم بیان کرد: پلاک‌هایی که دارای توافقنامه بر اساس تعرفه سال‌های قبل با شهرداری بوده و در کمیسیون ماده پنج مصوب شده، می بایست عوارض ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح‌های توسعه شهری خود را برابر تعرفه سال ۱۴۰۲ به‌روز نمایند و یا پرونده‌هایی که در سال جدید توافقنامه تنظیم کردند و در کمیسیون ماده پنج مصوب و شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به اخذ پروانه ساختمانی اقدام می‌کنند در صورت پرداخت نقدی مشمول ۲۵% تخفیف می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص دستورالعمل تقسیط مطالبات، بدهی مودیانی که تا سقف ۱۰ میلیارد ریال (یک میلیارد تومان) درخواست تقسیط دارند ضمن رعایت آئین نامه تقسیط در صورت عدم چک برگشتی در منطقه مربوطه و سایر مناطق و سازمانها مشمول ارائه سند ترهین نمی باشد و مبالغ یک میلیارد تومان و بالاتر نیاز به ارائه سند ترهین می باشد.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =