قهرمانی

دبیر دوم و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای پاسداشت شان، مقام و منزلت کارکنان سازمان آرامستان‌ها بخصوص کارگران و غسال‌ها و پرسنل باید به موضوع معیشت و رفاهیات آنها توجه کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص مصوبه شورا برای پرسنل آرامستان‌ها اظهار داشت: شغل کارکنان سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج از جمله مشاغل سخت و زیان ‌بار است، با توجه به مصوبه شورا بر اساس طرح ‌پنج نفر از اعضاء مصوب شد پرسنل سازمان آرامستان‌ها با توجه به شرایط خاص و ویژه از ۲۰ درصد افزایش حقوق به صورت موثر در پایه حقوق بهرمند شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: به دلیل شرایط سخت‌کاری عزیزان زحمت‌کش در سازمان آرامستان‌ها این مصوبه در دوره ششم شورای شهر به تصویب اعضا رسید که برای همه کارکنان سازمان آرامستان‌ها قابلیت اجرایی داشته باشد.

قهرمانی با اشاره به افزایش حجم کار و سختی موجود در امور مختلف سازمان آرامستان‌ها بیان کرد: این مصوبه و افزایش حقوق شامل حال ماموران به این سازمان و پرسنل مامور شده از این سازمان به دیگر دوایر شهرداری نمی‌شود، فلذا هر اقدامی خارج از مصوبه شورای اسلامی شهر خلاف قانون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =