قاسم پور

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: همانطور که تا امروز اصحاب رسانه و قلم بر اساس رسالت ها و منویاتی که داشتند در این شهر تلاش کردند و قلم زدند و موضوعات را دلسوزانه پیگیری کرده و به سمع و نظر مردم رساندند انتظار می رود همچون گذشته این رویه را با قدرت ادامه دهند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسم پور در یکصد بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگار با نقد دلسوزانه باعث هویدا شدن مشکلات و معضلات شهر است، در این راستا شهرداری و شورای شهر حق خاموش کردن منتقد را ندارند و بی شک منتقدین با نقد دلسوزانه و خیرخواهانه باعث رشد و اعتلای مجموعه خواهند شد.

عضو شورای شهر کرج افزود: امیدواریم مراسمی که مقرر است برای قدردانی از زحمات خبرنگاران برگزار شود منتج به حذف خط کشی ها شده و در شان این قشر تلاشگر باشد و کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه به طور شایسته مورد تقدیر قرار گیرند.

قاسم پور بیان کرد: واجب می دانم یکبار دیگر مواردی را عنوان کنم؛ ابتدا از همکارانم بابت یک سال کاری، بر این اساس که هر فرد در جایگاهی که داشته و طبق وظایف محوله، زحمات زیادی را کشیده است که جا دارد از همکاران عزیزم تشکر کنم.

عضو شورای شهر کرج ضمن آرزوی توفیق برای هیئت رئیسه سال سوم دوره ششم شورای شهر اذعان کرد: از اعضای هیئت رییسه سال دوم هم که خیلی کمک کردند تقدیر و تشکر میکنم و به نوبه خودم هر کمکی که نیاز باشد در راه موفقیت شورای شهر دریغ نخواهم کرد و نیاز است بدانیم که همه در این کشتی خدمت رسانی سوار هستیم و هیچکس نباید صدمه ای به آن وارد کند چرا که باعث صدمات جبران ناپذیری به کل مجموعه خواهد شد.

قاسم پور گفت: ناخدای این کشتی ۱۳ نفر به‌همراه شهردار است که در کنار مجموعه شورای شهر قرار گرفته است و از این به بعد نیز باید با قدرت بیشتری به حل مشکلات مردم و شهر بپردازد.

وی گفت: امید است امسال سال برداشت محصول و به نتیجه رسیدن مسائل شهر باشد و به همگان نشان دهیم که شورا یک طیف است؛ البته طبیعی است که در مجموعه ۱۳ نفره ای که دارای رای واحد هستند در برخی موارد اختلاف نظر وجود داشته باشد، انتظارات ما از همکاران ضمن حفظ شان و شئونات، رسیدگی به امور شهر با وفاق و همدلی هر چه بیشتر است که امیدوارم این مهم با همیت و دلسوزی بیش از پیش همکاران شورا در راه رسیدن به اهداف عالی شهر میسر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =