محمدی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملکرد شورای دوره ششم به ویژه مسئولیت هیئت رئیسه در وحدت و کارآمدی است، تمام تلاشم را خواهم کرد تا بر اساس تکالیف و مصالح مدیریت شهری، سال سوم را به فضل الهی آغاز کنم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مسعود محمدی در ابتدای یکصدو بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضا شورای شهر، شهردار، مشاوران، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد ضمن تبریک ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار اظهارداشت: رسانه‌ها با صداقت و امانتداری می‌توانند مردم را هدایت و اعتماد آنها را در پروژه‌های مدیریت شهری جلب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: براساس تکالیف و مصالح مدیریت شهری سال سوم را به فضل الهی و رخصت از اعضای محترم شورا و بزرگتران دلسوز شهر آغاز می کنم.

محمدی با بیان‌اینکه تجربه دو سال همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری، ما را ناگزیر مجاب به عقلانیت و تعامل بیشتر می نماید، افزود: فارغ از مصادیق آرا اعضای شورای شهر در انتخابات هیات رییسه، هر ۱۳ نفر عضو محترم شورای شهر به یک اندازه در تکالیف مسئول و در امور موثر خواهند بود.

محمدی بیان کرد: آبروی شورای دوره ششم به ویژه مسئولیت هیئت رئیسه در وحدت و کارآمدی است و اینجانب بعنوان منتخب اعضای شورای شهر به عنوان رئیس شورا برای تحقق این اولوبت مهم تلاش خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =