ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تشکیل بانک اطلاعاتی رسانه های فعال مدیریت شهری کرج اعم از شورا و شهرداری خبر داد و گفت: در برنامه‌های جاری و مختلف مدیریت شهری از فعالان رسانه‌ای بدون پرونده استفاده نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج عمار ایزدیار روز خبرنگار را به فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت و اظهارداشت: هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید “محمود صارمی” و پاسداشت مقام خبرنگار، نقطه درخشانی در تقویم آگاهی‌بخشی و یادآور اهتمام و مجاهدت انسان‌های شریفی است که در قامت خبرنگاری، رسالت سنگین اطلاع‌رسانی را با نگارش واقعیت‌ها و انعکاس اخبار و رویدادها بر دوش دارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

وی با بیان این‌که تشکیل بانک اطلاعاتی اصحاب رسانه از ضروری‌ترین نیازها است، اظهارداشت: بدون شک این بانک اطلاعاتی بهترین منبع برای استفاده در فعالیت‌های مختلف از جمله حضور در جلسات رسمی شورای شهر، برنامه‌ها و نشست‌ها و رسمیت بخشیدن به فعالیت‌های خبرنگاران است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ضمن دعوت از رسانه‌ها برای کمک به مدیریت شهری، اذعان کرد: رسانه‌ها با نقد منصفانه یاری‌گر مدیریت شهری در حل مشکلات شهر باشند، زیرا در بهترین حالت عملکرد رسانه‌ها خواسته‌ها و مطالبات مردم را به مدیران شهری منعکس کرده و از سویی اقداماتی که از سوی مسئولان انجام می شود را به اطلاع مردم می رسانند و آگاهی مردم از اقدامات صورت گرفته، باعث جلب مشارکت و همکاری بیشتر آنان در سامان دهی امور شهر شده و توسعه شهری را به دنبال می آورد.

ایزدیار با تاکید بر اینکه رسانه ها در کنار انتقاد، برای بهبود امور راهکار ارائه دهند، بیان کرد: رسانه‌ها با به‌تصویر کشیدن اقدامات و خدمات مجموعه مدیریت شهری می‌توانند در راستای امیدبخشی به جامعه گام موثر بردارند.

وی به تشکیل بانک اطلاعاتی اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: هر یک از اهالی رسانه کرج که اطلاعات مربوط به خود را به روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج ارائه نداده‌اند باید هرچه سریعتر این اطلاعات را به منظور کامل و جامع شدن بانک اطلاعاتی مطبوعات کرج به این واحد ارائه دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: حل همه مشکلات مالی اهالی مطبوعات کرج نیازمند همکاری همه دستگاه‌های ذیربط است و در این زمینه نباید تنها از شهرداری و شورای شهر توقع داشته باشند.

ایزدیار از همه مدیران و مسئولان رسانه‌ها درخواست کرد تا به منظور تجمیع بانک اطلاعات رسانه‌های فعال در شهر کرج، نسبت به تکمیل فرمی که به این منظور تهیه شده در واحد روابط عمومی شورای شهر اقدام نمایند.

وی یادآور شد: امیدواریم هرچه زودتر تشکیل این بانک مراحل پایانی خود را طی کند چراکه این بانک نقش مهمی در ساماندهی فعالیت‌ها خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =