چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: برنامه‌های ما در کنار اقدامات هوشمندانه، مستلزم اهتمام جمعی، مشارکت دستگاه‌های متولی، تعهدات شورای تامین، انضباط مالی و مدیریتی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، جواد چپردار در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: شورای شهر و شهرداری تا نیمه دوم شورای ششم در مدیریت زباله‌های خانگی، صنعتی، عفونی و ساختمانی تلاش کرده، البته در طول ادوار گذشته با وجود زحمات و خدمات موثر بسیاری از همکاران پاکبان، برخی از پیمانکاران متعهد و مدیران خدوم در پاکروبی مناطق و پاکیزگی معابر که گاهی  شاهد کم کاری نیز بودیم و در مواردی محدود به آستانه سرریز مطالبات مردم رسیده است.

چپردار بیان کرد: بدیهی است اگر برنامه، اقدام، تذکر یا حتی سوالات مکرر ما راه گشا یا محلل مطالبات مردم نباشد، حتما از ظرفیت‌های دیگر قانون بهره خواهیم برد.

وی یادآور شد: چرا که باور داریم تثبیت مدیریت ها به خودی خود نیست که اهمیت دارد یا امنیت می آورد، مهم تر کارآمدی مدیریت شهری، آبروی جریان انقلابی و از همه مهم تر حل مطالبات روی زمین مانده مردم است که مولفه امنیت، رفاه و ماندگاری حاکمیت‌هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =