اسدیان

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم تدوین آئین نامه نحوه حمایت مادی و معنوی از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد توسط شهرداری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، محمد اسدیان در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تبریک به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی اظهار داشت: متاسفانه در این حوزه نتوانستیم آئین نامه‌ای تنظیم و اجرایی کنیم، مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج در معیت کمیسیون فرهنگی جهت تدوین آئین نامه مذکور برای تدوین این آئین نامه اعلام آمادگی دارد.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر و تقدیر از عملکرد شهردار، معاونت برنامه ریزی در خصوص پروژه طراحی و پیاده سازی نظام جبران خدمت تصریح کرد: نظام جبران خدمت آتش نشانان نیز از طریق همکاری مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر تدوین و اجرایی شده است.

اسدیان بر لزوم اجرای درست مصوبه شورا در خصوص عدالت توزیعی و تعیین واحد و یا نماینده شهرداری جهت رسیدگی به اعتراضات کارکنان مجموعه شهرداری تاکید کرد و گفت: از شهردار درخواست می‌شود که به صورت ویژه به موارد رسیدگی کند.

وی بر صیانت از عملکرد مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج که با تدبیر و کیاست، هدایت و مدیریت هیئت امناء اداره شده است تاکید کرد و یادآور شد: مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر کرج هر چه دارد از فراصت و تدبیر اعضای شورای شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان به رسانه نماهائی که با تهدید و حواشی قصد تخریب مرکز پژوهش های شورا را دارند تذکر داد و خاطرنشان کرد: شورای شهر جای تهدید نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =