بازدید

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به روند پیشرفت پروژه بزرگراه شمالی اشاره کرد و گفت: به زودی بخشی از پروژه بزرگراه شمالی از طالقانی شمالی تا باغستان زیربار ترافیک می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مریم قهرمانی صارم در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه های در دست اقدام شهرداری  (روند پیشرفت پروژه آزادراه شمالی) ضمن قدردانی از زحمات ادوار گذشته شورا و مدیران شهری در اجرای این پروژه اظهارداشت: طبق بررسی بعمل آمده و بنا به گفته پیمانکار بزرگراه تا ۱۲ ماه آینده پل b صفر و b یک زیر بار ترافیک می‌رود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: این بخش از کرج شاهراه ۱۸ استان کشور است با بهره برداری از این بزرگراه کمک شایانی می شود تا در پیک ترافیک مسافران راحتر از این مسیر تردد داشته باشند.

قهرمانی بیان کرد: بهره برداری از این پروژه که مزین به نام شهید سردار سلیمانی است، تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیک ورودی کرج و آزادراه تهران کرج نیز دارد.

وی یادآور شد: بزرگراه شمالی شهر کرج از انتهای آزاد راه همت - تقاطع جاده چالوس آغاز و به عنوان کمربندی شمالی کرج به آزاد راه کرج – قزوین در غرب کرج منتهی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =