سعیدی

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر کرج گفت: لایحه تعیین تکلیف این سینما توسط شهرداری کرج در دست بررسی و اقدام قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، علیرضا سعیدی با اشاره به موضوع تهاتر و جابه جایی سینما هجرت کرج اظهار کرد: موضوع جابه جایی سینما هجرت کرج مربوط به ۱۲ سال پیش است اما این درخواست در کمیسیون فرهنگی شورای ششم مورد بررسی و تصویب شد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: قرار براین شد که قطعه زمینی مربوط به تئاتر شهر در حاشیه بوستان تاجیکستان کرج در ازای ساختمان سینما هجرت به حوزه هنری استان البرز واگذار شود اما حوزه هنری افزون بر زمین تئاتر شهر درخواست تحویل یک قطعه زمین مازاد مربوط به پارکینگ عمومی در حاشیه زمین تئاتر شهررا داشت که به تائید شورای شهر نرسید.

سعیدی گفت: از آنجا که سینما هجرت یک فضای فرهنگی است براین اساس تهاتر آن با یک ملک فرهنگی مورد قبول شورا است اما درخواست حوزه هنری استان فراتراز ملک فرهنگی است.

وی ادامه داد: چند روز پیش لایحه تهاتر سینما هجرت و زمین تئاتر شهر کرج توسط شهرداری به شورای شهرکرج ارسال شد که به دلیل شفاف نبودن ابعاد لایحه، دوباره برای اصلاح به شهرداری ارجاع شد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: مقرر شد شهرداری کرج در مدت زمان یک ماه نسبت به رفع ابهامات تهاتر زمین تئاتر شهر و سینما هجرت اقدام لازم را انجام دهد و لایحه را به شورای شهر ارسال کند.

سعیدی تاکید کرد: در مجموع مدیریت شهری کرج آماده تعیین تکلیف سینما هجرت در کمترین زمان ممکن است و امیدواریم در آینده نزدیک پرونده ملکی این سینما مختومه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =