• ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
  • کد خبر: 84637
علیرضا رحیمی - کراپ‌شده

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به درخواست‌های مردمی مبنی بر کمبود سطل‌های مکانیزه در سطح شهر بر ضرورت افزایش تعداد این سطل‌ها تاکید کرد و گفت: نظافت شهر در اولویت وظایف خدمات شهری باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و تبریک هفته وحدت گفت: یکی از اصلی ترین و بدیهی ترین وظایف شهرداری ها که از نیازهای اصلی شهر نیز هست، تنظیف شهری است و اجرای آن موجبات رضایت شهروندان را نیز فراهم می‌آورد.

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه طبق نظرسنجی از تعدادی از شهروندان در سال گذشته، اولین درخواست آنان افزایش تعداد سطل‌های مکانیزه بوده، اظهار داشت: بر همین اساس ضروری است تا تحقق این مهم از سوی حوزه مربوطه صورت گیرد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه در برخی مناطق پیمانکار به دنبال منافع مالی خود بوده و خدمت رسانی به شهرو شهروندان را سرلوحه کار خود قرار نمی‌دهد، خواستار نظارت بیشتر روی این موضوع شد و تاکید کرد که به منظور جلوگیری از کم کاری پیمانکاران، لازم است تا معاونین خدمات شهری منطقه وظایف خود را انجام و پاسخگو باشند.

علیرضا رحیمی ضمن قدردانی از شهردار کرج در خصوص پرداخت به موقع حقوق و بیمه و برقراری بیمه تکمیلی پاکبانان، بر اهمیت نقش جاروی مکانیزه در تامین امنیت جانی پاکبانان تاکید کرد و ضمن یادآوری این موضوع که قبلا به دلیل نبود این جاروها ۴ حادثه منجر به فوت پاکبانان زحمت کش شده است، افزود: برخی مناطق در تامین جاروب مکانیزه با مشکل مواجه هستند و کوتاهی می کنند باید این معضل را هرچه سریعتر رفع شود.

وی در پایان از فرسوده بودن ماشین آلات برخی مناطق یاد کرد و با بیان اینکه تعدادی از این ماشین آلات نیز به صورت مشترک در مناطق استفاده می‌شوند، از مجموعه مدیریت شهری خواست تا اقدامات لازم را در خصوص نوسازی و بهسازی این موارد انجام دهند.

منتشر شده در تاریخ ۸ مهرماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =