مسعود محمدی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج موفقیت‌های به دست آمده در جبهه مقاومت اسلامی و اقدام شجاعانه مردم مظلوم فلسطین در رویارویی و مقابله با رژیم غاصب اسرائیل را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مسعود محمدی در ابتدای یکصد و سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور رئیس هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان البرز برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: در چند روز گذشته شاهد اقدام شجاعانه مجاهدان فلسطینی در پاسخ به جنایات سال های متمادی اشغالگران بودیم که جای بسی خوشحالی است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانشجویان افسری نیروهای مسلح در این رابطه فرمودند که این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است که بعید است رژیم غاصب اسرائیل با کمک های غربی ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه های حاکمیتی خود را ترمیم کند.

شایان ذکر است اقدامات اخیر مقاومت فلسطین ریشه محکمی در اصل اساسی تعیین سرنوشت دارد که نشان‌دهنده پاسخی کاملاً مشروع به هفت دهه اشغال ظالمانه و جنایات متعدد رژیم اسرائیل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =