مهاجری-جلسه

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: حل معضل ترافیک شهری تنها با انجام پروژه‌های عمرانی برطرف نمی‌شود و نیازمند کمک سایر دستگاه هاست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی رئیس به همراه اعضای شورای اسلامی شهر کرج و با همراهی شهردار و مدیران شهری با فرماندهی نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حسین مهاجری ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی این هفته را به تمامی زحمت کشان تبریک گفت و با تاکید بر تعامل دوجانبه بین مدیریت شهری و نیروی انتظامی اظهار داشت: برای حل شدن مشکلات شهری و بخصوص ترافیک شهری تنها احداث پروژه های عمرانی کافی نمی‌باشد و حل این معضل نیازمند کمک و همکاری بیشتر نیروی انتظامی و شهرداری است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: توجه به علائم ترافیکی و راهنمایی در برخی نقاط شهر موجب می‌شود تا ترافیک شهری تا حد چشم گیری کاهش بیابد، در برخی نقاط شهر مانند جلوی بازار روز ها و مراکز خرید، تجاری، مدارس، خودرو ها با توقف در مکان های توقف ممنوع و دوبله ایستادن موجب می‌شود تا ترافیک سنگینی ایجاد شود که این مشکل تا حد زیادی با کمک و استقرار نیروهای انتظامی می‌تواند کاهش یابد تا مردم تردد راحت تری داشته باشند.

مهاجری در بخش دیگری از سخنانش به معضل سد معبر اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از مشکلات اساسی که نیاز به نظارت و کنترل شهرداری دارد و در این راستا نیازمند کمک و تعامل نیروی انتظامی هم هستیم موضوع سد معبر توسط وانت بارها و یا دستفروشان و حتی مغازه هایی است که تابلو ها و وسائل خود را در محل عبور ماشین ها و یا حتی پیاده رو ها می‌گذارند، نیروی انتظامی با همکاری و تعامل در خصوص اجرای احکام دادستانی و ... می‌تواند کمک بزرگی به رفع این گونه مشکلات داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: سهم شهرداری از جریمه ها و تخلفات راهنمایی و رانندگی که بر اساس قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها باید به حساب تمرکز وجوه وزارت کشور نزد خزانه داری کشور پرداخت شود تا وزارت مزبور مبلغ را به شهرداری پرداخت نماید باید به موقع و به صورت هر ماه پرداخت شود تا در ر استای حمل و نقل عمومی مصرف شود اما سهم شهرداری از جرائم راهنمایی و رانندگی به درستی پرداخت نمی‌شود!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =