محمدی-تقدیر نابینایان

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: همکاران روشندل با وجود محدودیت‌های جسمی با تمام وجود در مسیر ارائه خدمات به شهر و شهروندان موفق عمل کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مسعود محمدی در ابتدای یکصد و سی و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور تعدادی از کارکنان روشندل مدیریت شهری شاغل در ستاد مرکز، مناطق و سازمانها به مناسبت روزجهانی نابینایان (عصای سفید) برگزار شد، اظهارداشت: یکی از اصلی ترین مأموریت های مدیریت شهری ارائه خدمات مناسب به شهر و شهروندان است و شاهد هستیم که همکاران روشندل با قلب بزرگشان در مسیر خدمت رسانی از هیچ کوششی فروگذار نبوده و تمام تلاششان را در جهت کسب رضایت مردمی بکار گرفتند که قدردان یکایکشان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: فلسفه وجودی این روز تکریم انسانهایی است که همت و تلاش را به معنای واقعی به ظهور رسانده اند که برای یکایکشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

گفتنی است در جلسه رسمی امروز شورای اسلامی شهر کرج، از روشندلان شاغل در مدیریت شهری به مناسبت بیست و سوم مهر روز جهانی عصای سفید تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =