مهاجری

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از افزایش ۴۰ اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج خبر داد و گفت: قرار داد خرید اتوبوس توسط مدیریت شهری با شرکت ایران دیزل منعقده شده و تا دو ماه آینده ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی تحویل شهرداری می شود و تعداد ۲۰ دستگاه دیگر تا پایان سال وارد چرخه حمل و نقل عمومی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج حسین مهاجری با بیان این مطلب به اقدامات انجام شده برای تقویت ناوگان اتوبوسرانی اشاره و اظهارداشت: امیدواریم با تحقق برنامه ها و اقدامات شورا و شهرداری در راستای افزایش ناوگان عمومی گامی موثر برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان برداشته شود.

مدیریت ترافیک شهر با اجرای تقاطعات غیر همسطح

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج به مدیریت ترافیک شهر با اجرای تقاطعات غیرهمسطح اشاره کرد و افزود: با توجه به مسیرگشایی‌هایی انجام گرفته در برخی نقاط شهر و افزایش بار ترافیکی مناطق، احداث این تقاطع‌های غیرهمسطح امری لازم و ضروری است تا علاوه بر زیبایی بصری در نقاطی از شهر، شاهد روان‌سازی ترافیک نیز باشیم.

مهاجری بیان کرد: برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی توسعه شبکه معابر و تقاطع‌های غیرهمسطح بر اساس مطالعات طرح جامع ترافیکی و سایر مطالعات موضعی از اهم برنامه های مدیریت شهری شود. وی یادآور شد: امیدواریم با همت مدیریت شهری و شهرداری و دیگر دستگاه ها هرچه زودتر این اقدامات انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =