مطبوعات -استانداری

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در راستای حمایت از اصحاب رسانه به خبرنگارانی که در حوزه مدیریت شهری اقدام به نوشتن مقاله می کنند برگزیده می شوند نیز جوایزی اختصاص داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار در آیین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر و هفتمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان البرز (قلم برتر) که با حضور مسئولین و اصحاب رسانه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهارداشت: مدیریت شهری ویترین خدمت رسانی به مردم است و اصحاب رسانه می توانند در این زمینه موثر بوده و کمک های جدی داشته باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از خبرنگارانی که بخش عمده ای از توان و انرژی خود را صرف انعکاس اخبار خدمت رسانی به مردم می کنند، گفت: در راستای امید آفرینی نیز علی‌رغم همه موانع موجود، اقدامات شایسته ای مانند راه اندازی بخشی از قطار شهری و بزرگراه شمالی صورت گرفته است که انتظار می رود به خوبی به آن ها پرداخته شود.

ایزدیار بیان کرد: پروژه میدان جمهوری کرج به واسطه مطالبه عمومی که توسط اهالی رسانه صورت گرفت در مقطعی متوقف شد و سپس با تدابیر لازم و اتخاذ تصمیمات جدید و نیز ملاحظات زیست محیطی، ترافیکی و حمل و نقل، تغییر و اصلاحات نقشه، روند اجرای پروژه صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج جنگ فعلی را جنگی هیبریدی عنوان و تاکید کرد: پایه این نوع نبرد، رسانه ها هستند که می توانند فضای ایجاد شده را به سمت خدمت رسانی به مردم هدایت کنند.

ایزدیار، ‌نیز ضمن اعلام‌ حمایت شورای ششم از این جشنواره ها و برگزیدگان آن خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری علاوه بر حمایت نقدی در حوزه تبلیغات، اکران، فراخوان ها و داوری نیز می تواند حامی جشنواره های مذکور باشد.

وی یادآور شد: در راستای حمایت از اصحاب رسانه به نویسندگانی که در حوزه مدیریت شهری اقدام به نوشتن مقاله می کنند و برگزیده می شوند نیز جوایزی اختصاص داده می شود.

ایزدیار عنوان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر تمایزهایی با جشنواره مطبوعات دارد و آن هم این است که محورهای آن موضوعات اجتماعی و بصیرتی است که کمک می کند بیشتر به روشنگری و جهاد تبیین پرداخته شود بنابراین امید است باز هم مورد استقبال قرار گیرد و مختص یک طیف محدود با افکار خاص نباشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =