ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: پروژه بزرگراه شمالی حدفاصل جاده چالوس تا آزاد راه کرج- قزوین به طول ۱۸/۷ کیلومتر در مسیر تکمیل و بهره برداری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج عمار ایزدیار در خصوص بهره برداری از فاز اول بزرگراه شمالی اظهار داشت: این بزرگراه، آزاد راه شهید همت را به آزاد راه کرج - قزوین  در غرب کرج متصل می کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: با توجه به اینکه دولت سهم ۵۰ درصدی را پذیرفته است، لازم بود که الحاقیه قرارداد بزرگراه شمالی فی مابین شهرداری کرج و دولت تعیین تکلیف شود که از مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان باقی مانده این پروژه ۳۵۰۰ میلیارد در سهم شهرداری و ۳۵۰۰ میلیارد تومان در سهم دولت پیش بینی شد و مقرر شد ۲۵ درصد آن در بودجه ۱۴۰۲ دولت و ۲۵ درصد باقی مانده از طریق واگذاری املاک در همجوار این پروژه تامین شود و این موضوع به تصویب شورا رسید.

ایزدیار با بیان اینکه حل موضوعات معارضان پروژه نیز با مساعدت ویژه ای انجام شد، تصریح کرد: بهره برداری کامل از این پروژه که مزین به نام شهید سردار سلیمانی است، تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیک ورودی کرج و آزادراه تهران کرج دارد. انشاالله به زودی فاز اول این پروژه حدفاصل بلوار طالقانی شمالی تا بلوار انقلاب به بهره برداری خواهد رسید که تأثیر به سزایی در کاهش ترافیک معابر شمالی شهر به ویژه بلوار موذن و چهارراه نبوت را در پی خواهد داشت.

منتشر شده در تاریخ ۶ آذر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =