منصور وحیدی

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: قبل از پیروزی انقلاب داشتن آزادی؛ برخورداری از خدمات عادلانه؛ کاهش فاصله طبقاتی و بسیاری امور دیگر برای مردم آرزو بود.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج؛ منصور وحیدی در صدو بیست و سومین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به بخشی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی؛ اظهار کرد: متاسفانه طی چهار دهه گذشته دستاوردهای انقلاب آن طور که باید و شاید به مردم شناسانده نشده است.

 وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب داشتن آزادی؛ برخورداری از خدمات عادلانه؛ کاهش فاصله طبقاتی و بسیاری امور دیگر برای مردم آرزو بود.

 این عضو شورا توضیح داد: با پیروزی انقلاب بسیاری از خواسته ها و مطالبات مردمی محقق شده و امروز مردم با آرامش و بدون سایه استبداد روزگار می گذرانند.

 وحیدی خاطر نشان کرد: البته در حال حاضر هم مردم با مشکلاتی به ویژه در حوزه اقتصاد مواجه هستند ولی نباید از خدمات ارزنده ای که در طول ۴۰  سال گذشته صورت گرفته چشم پوشی کرد.

 وی در بخش دیگری از صحبت های خود به لایحه بودجه شهرداری اشاره کرد و گفت: باید به سمتی پیش برویم که بودجه مصوب به بودجه ای که در نهایت محقق می شود نزدیک شود.

 عضو شورای شهر ابراز کرد: شهرداری باید در حوزه انسانی؛ مالی و اعتباری و... به نظم و انسجام مشخصی برسد تا بتوان برای دستیابی به اهداف مدیریت شهری گام های جدی تری برداشت.

 این مسئول در ادامه به کمبود پارکینگ در شهر اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی کلانشهر کرج به هزار پارکینگ نیاز دارد تا بخشی از مشکل ترافیک شهر مرتفع شود.

 وی اضافه کرد: هوشمندسازی ترافیک یکی دیگر از راه کارهای تسهیل در تردد خودروها است که باید به صورت جدی تری در دستور کار قرار بگیرد.

 نایب رییس شورای شهر کرج گفت: برای توسعه شهر باید اجرای پروژه های محلی و منطقه ای را مورد توجه قرار داد و فقط روی پروژه هایی مثل مترو و کمربند شمالی متمرکز نشد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =