افتتاح کنار گذر بیمارستان البرز کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با بازگشایی مسیر اتصال خیابان شبنم ۷ باغستان غربی به بیمارستان تامین اجتماعی البرز شاهد تردد راحت‌تر شهروندان کرجی به سمت بیمارستان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز مسعود محمدی در آیین احداث مسیر اتصال خیابان شبنم ۷ باغستان غربی به بیمارستان تامین اجتماعی البرز که با حضور مدیران شهری برگزار شد،   اظهار داشت: افتتاح این پروژه موجب تسهیل در تردد شهروندان می‌شود اما نیازمند تسریع در اجرای روشنایی این بلوار نیز هستیم که امیدوارم سریعا تحقق یابد.  

وی افزود : از همکاران سازمان عمران و بازآفرینی شهری و همچنین همه کارگران امانی و تمامی همکارانی که در این زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.  

رئیس شورای اسلامی افزود: اجرای این پروژه به صورت امانی موجب کاهش هزینه‌های مدیریت شهری شد. همچنین لازم است برای فضای سبز و موضوعات مختلف دیگر مدیران منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.  

وی در انتها تاکید کرد: این نوید را به همکارانم در شهرداری می‌دهم که تمام تلاش ما در شورای اسلامی شهر کرج این است فارغ از نوع قرارداد تا جایی که بشود در چارچوب قانون سعی می‌کنیم در معیشت همکاران خصوصا در انتهای سال کمک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =