عمار ایزدیار

عضو شورای شهر کرج گفت: حقوق شهروندان به عنوان مالکین اصلی شهر در طرح تفصیلی آتی کرج رعایت شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار با اشاره به اتمام روند بررسی طرح تفصیلی آتی کرج اظهار کرد: خوشبختانه بعد از یک سال و نیم تلاش و برگزاری جلسات کارشناسی مستمر توسط اعضای کمیته تخصصی بررسی طرح تفصیلی آتی کرج، این طرح در مرحله جمع بندی نهایی قرار گرفته و به زودی به شورا ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: سعی شده در این طرح نواقص طرح قبل برطرف و حقوق شهروندان به عنوان مالکین اصلی شهر بیش از گذشته رعایت شود.

وی با تاکید براینکه در روند بررسی این طرح حفظ منافع شهر و شهروندان در اولویت اول بوده، توضیح داد: کرج از لحاظ سرانه‌ها و کاربری‌های مختلف فضای سبز، خدماتی، تاسیسات شهری، گردشگری، فرهنگی و ... با کمبودهای جدی مواجه است که سعی شده دراین طرح  بخشی از این کمبودها جبران شود.

ایزدیار ابراز کرد: در فرایند بررسی طرح تفصیلی آتی، در مرحله اول واقعی کردن سرانه‌ها پیگیری و بعد از آن راهکارهایی برای تحقق آنها ارائه شد.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: دراین طرح به دنبال پیش‌بینی سرانه‌های استاندارد در حوزه‌های مختلف بودیم و در این روند به نحوه بارگذاری جمعیت و نیازهای شهر در سال‌های آینده توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: طرح تفصیلی آتی کرج به زودی برای بررسی نهایی و تصویب به شورا ارسال می‌شود و بلاخره انتظار چندین شهروندان در این خصوص به پایان می‌رسد.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =