روز فرهنگی کرج در باغ لاله ها

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج گفت: امید است با همکاری مسئولین بتوانیم کرج را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد نبیونی در مراسم روز فرهنگی کرج که در باغ لاله ها برگزار شد،اظهار کرد: هر شهری ویژگی‌های طبیعی، اجتماعی، فرهنگی و ... دارد که خاص‌ترین آنها به عنوان نماد و سمبل معرفی می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: متاسفانه به واسطه رشد سریع جمعیت و مهاجرپذیری بالا، طی سال‌های گذشته نتوانسته‌ایم آن طور که باید و شاید در شناساندن این کلانشهر موفق عمل کنیم.

نبیونی ادامه داد: در واقع مهاجرپذیری و تنوع جمعیتی یکی از ویژگی‌های کرج است که گاه به عنوان فرصت و گاهی به عنوان یک تهدید از آن نام برده می‌شود.

وی تصریح کرد: کرج در مجاورت تهران به عنوان مرکز توزیع ثروت کشور قرار گرفته و بیشتر مردم دوست دارند جایی زندگی کنند که به پایتخت نزدیک باشد.

عضو شورای شهر کرج خاطر نشان کرد: کرج به واسطه ویژگی‌های جغرافیایی خود توانسته به عنوان همسایه تهران پذیرای بسیاری از مهاجرانی باشد که به دنبال دستیابی به شرایط زندگی بهتر از شهر و دیار خود دور شده‌اند.

وی گفت:  جمعیت کرج در دهه‌های گذشته چندین برابر شده و تنوع جمعیتی باعث شده این شهر به عنوان ایران کوچک شناخته شود.

عضو شورای شهر کرج گفت: در دنیای تکاملی می‌گویند کسانی که باهوش‌ترند فضای بهتری برای زندگی انتخاب می‌کنند و طبق بررسی‌ها جوانان کرجی در مقایسه با سایر شهرها از بهره هوشی بیشتری برخوردارند.

نبیونی گفت: امید است با همکاری مسئولین بتوانیم کرج را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =