• ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
  • کد خبر: 71233
بسیج

نشست هم اندیشی مسئولان بسیج اقشار البرز و اعضای شورای اسلامی شهر کرج به میزبانی سازمان بسیج رسانه استان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مسئولان بسیج اقشار استان البرز در این نشست با تبیین جامعه ی هدف، نحوه انجام اقدامات و بخشی از فعالیت های تخصصی انجام شده و آمادگی لازم برای همکاری و هم افزایی در انجام اقدامات عمرانی، آبادانی و فرهنگی شهر را اعلام کردند.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به تهیه پیوست رسانه ای برای تمام فعالیت ها و اقدامات، اظهار کرد: ایجاد هم افزایی، فرهنگ سازی و نشر فعالیت های اقشار بسیج در تمام زمینه ها و اطلاع رسانی جهت بهره گیری از ظرفیت آن ها از وظایف سازمان بسیج رسانه استان است.

در فعالیت های مرتبط با شهر و شهروندان جناح بندی های سیاسی نداریم

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در این نشست اظهار کرد: ما خودمان را متعلق به نظام و حاکمیت می دانیم و از جناح بندی های سیاسی در فعالیت هایی که با شهر و شهروندان مرتبط است خودداری می کنیم.

اکبر سلیم نژاد با بیان این که از اقشار بسیج می خواهم شورای شهر را در موضوعات فرهنگی یاری کند، افزود: از این پس از ظرفیت های اقشار بسیج بیشتر استفاده خواهیم کرد.

از ظرفیت های بسیج استفاده خواهد شد

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن تشکر از برگزاری نشست هم اندیشی خواستار ادامه دار بودن چنین جلساتی شد و گفت: کشور ما در طول ۴۰ سال گذشته در چندین پیچ تاریخی قرار گرفته و از بحران های مختلفی عبور کرده است.

محمد نبیونی با بیان اینکه ما در مسیر نظام و انقلاب حرکت می کنیم، اظهار کرد: امروز، سطح رضایتمندی مردم کاهش پیدا کرده که باید تلاش کنیم با درایت، توانمندی و مدیریت جهادی مسؤولین به ویژه بسیج سطح رضایت را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه سعی ما در شورای شهر کرج بر فراهم کردن فضا و شرایطی است که به موجب آن بتوان رضایتمندی مردم را افزایش داد، خاطرنشان کرد: اشخاصی که در بسیج اقشار فعالیت می کنند، دلسوز و علاقمند به نظام و انقلاب هستند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

این عضو شورا در ادامه خواستار برگزاری نخستین کمیسیون سرمایه گذاری با حضور مسئولان اقشار بسیج جهت ارائه راهکارهای مختلف شد.

وی گفت: از این پس، از ظرفیت ها و نقطه نظرات بسیج در کمیسیون ها استفاده خواهد شد.

دعوت از بسیج برای حضور در کمیسیون های شورا

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج نیز افزود: با توجه به اینکه جلسات شورای شهر کرج به صورت علنی برگزار می شود از مسئولان بسیج اقشار برای حضور در جلسات کمیسیون های شورا دعوت می کنم.

رحیم خستو گفت: امیدوارم بتوانیم از ظرفیت های بسیج در موضوعات مختلف شهری استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =