احدرسولی

رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج خواستار رسیدگی به وضعیت ساختمان نیمه تمام دانشکده آتش نشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احد رسولی در نطق پیش از دستور خود در صد و چهلمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به موضوع ساختمان نیمه تمام دانشکده آتش نشانی پرداخت و گفت: اسفند ماه سال گذشته بازدیدی از این ساختمان داشتم.

وی افزود: آنچه مشاهده کردم ساختمانی مخروبه با پنجره های کنده شده و شیشه های شکسته بود که لوله های تاسیسات آن بریده شده و سیم کشی های آن کنده شده بود.

این عضو شورا ادامه داد: قراردادهای این ساختمان را بررسی کردم، چهار قرارداد برای این ساختمان بسته شده و ۳۰ میلیارد تومان برای آن تا کنون هزینه شده است.

رسولی اضافه کرد: قرارداد دیوارکشی و محوطه سازی نیز بسته شده ولی این اقدام صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: سوال من این است اگر این ساختمان جز نیاز اساسی شهر بوده چرا نیمه تمام مانده و اگر جز نیاز اساسی شهر نیست چرا برای دیگر نیازهای شهرداری استفاده نمی شود؟ 

رسولی با بیان اینکه با کمبود منابع درآمدی مواجه هستیم، گفت: ضروری است گزارش کاملی در این خصوص به شورای شهر ارایه شود.

رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده در دومین تذکر خود به پیاده راه گوهردشت اشاره کرد و افزود: مقرر شده بود بعد از عید اقدامات لازم در تحقق این مهم انجام شود که متاسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع یکی از برنامه های شورای پنجم است خواستار توجه ویژه به آن شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =