افتتاح پارک همگام

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به حفظ و توسعه فضای سبز و منظر شهری دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در مراسم بهره برداری از بوستان و آبشار همگام اظهار کرد: بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری نقش به سزایی در بالابردن کیفیت زندگی شهروندان دارند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری وظیفه دارد در کنار اجرای طرح‌های فرهنگی، عمرانی و ... اقدامات موثری برای بالا بردن سرانه فضای سبز شهری را انجام دهد.

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج با بیان اینکه شهر تنها سازه و ساختمان نیست، افزود: امروزه مفهوم شهر بدون وجود فضای سبز موثر در اشکال گوناگون آن قابل تصور نیست و به همین دلیل امسال شورای شهر کرج بودجه ای  بالغ بر  ١٤٨ میلیارد تومان به توسعه فضای سبز اختصاص داده است.

خستو با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم کرج شهر جذاب تری برای شهروندان شود، بیان کرد: هفته گذشته شهردار کرج لایحه ای را به شورای شهر مبنی بر تکمیل پارک همگام ارائه داد که به تصویب شورا رسید و اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد تومان برای حفظ و توسعه فضای سبز این منطقه اختصاص پیدا کرد.

وی به باغ شهر بودن کرج اشاره و یادآور شد:  فضای سبز شهری به عنوان جزء ضروری و لایفنک پیکره شهرها است و کمبود آنها می تواند اختلالات جدی در حیات شهر و زندگی شهروندان به وجود آورد.

به گفته خستو، فضای سبز شهری باعث افزایش جذابیت شهر و رونق گردشگری می شود و امیدوارم روزی برسد تا کرج به شهری با تمام استانداردهای شهرنشینی تبدیل شود.

https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/no_photo.png

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =