شورای شهر

رییس شورای شهر کرج با اشاره به اهداف، آرمان ها و شعارهای شورای پنجم گفت: کاملا مشخص است که مردم با چه هدفی این شورا را انتخاب کردند، چه انتظاراتی دارند و ما باید چه مسیری را دنبال کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع در صد و پنجاه و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: مردم با نگاه ویژه ای به شورای پنجم رای دادند که این موضوع باید مورد توجه همه ما و مدیران باشد.

وی افزود: کاملا مشخص است که مردم با چه هدفی ما را انتخاب کردند، از ما چه انتظاراتی دارند و ما باید چه مسیری را دنبال کنیم.

این عضو شورا با تاکید بر این موضوع که شهردار را اعضای شورا انتخاب می کنند، گفت: کسی نباید منت بگذارد که شهردار را من انتخاب کردم، شهردار متعلق به شورا است و صرفا در برابر شورا و مقام های قضایی پاسخگوست و لاغیر.

وی ادامه داد: شورا در مقابل هیات تطبیق، هیات حل اختلاف و محاکم قضایی پاسخگو است و افرادِ دیگر حق ندارند از شورا پاسخی مطالبه کنند؛ شهردار هم باید به عنوان عضو چهاردهم شورا از این موضوع حراست کند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه ما سیزده نفر در خصوص آرمان هایی که با هم داریم یکی هستیم، عنوان کرد: در انتصابات این موضوع باید مد نظر گرفته شود.

زارع در بخش دیگر صحبت های خود به ضرورت ارایه برخی موضوعات از سوی شهرداری به شورا گفت: یکی از چالش های مهم شهرداری در ابتدای دوره پنجم میزان دقیق بدهی های معوقه است که باید به این موضوع به صورت ویژه پرداخته شود.

میزان دقیق و به روز شده بدهی های بانک شهر، میزان دقیق سود ماهانه تسهیلات اخذ شده، میزان بدهی شهرداری به سایر طلبکاران، اقدامات انجام شده در خصوص بازپرداخت یا تهاتر تسهیلات و بدهی ها، برنامه های پیش رو جهت تهیه تکلیف بدهی ها با ارایه زمان‌بندی مناسب و میزان مطالبات ثبت شده از دولت و نهادهای عمومی از جمله مواردی بود که زارع خواستار ارایه آن از سوی شهردار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =