مراسم یادبودپرویزبهرام

چهره و صدای ماندگار البرزی گفت: کاش افرادی مثل استاد بهرام تا همیشه برای هنر ایران باقی می ماندند.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج؛ جلال مقامی در آیین یادبود صدای دوبله ایران؛ استاد پرویز بهرام اظهار کرد: طی دو سال گذشته تعدادی از پیشکسوتان دوبله کشور از میان ما رفته اند و باید قبول کنیم جای خالی آنها دیگر پر نخواهد شد.

وی ادامه داد: استاد پرویز بهرام یکی از این بزرگان بود که صدای با صلابت و خاصش تا زنده ایم در ذهن ما باقی می ماند.

مقامی با بیان اینکه کاش افرادی مثل استاد بهرام تا همیشه برای هنر ایران باقی می ماندند؛ افزود: باید در زمان حیات از مقام هنرمندانی مثل استاد بهرام تجلیل شود و نباید اجازه دهیم در ذهن هنرمندان این جا بیفتد که مسئولان صرفا بعد از مرگ به یادشان می افتند.

وی گفت: مرگ واقعی ترین حقیقت زندگی است و همه ما دیر یا زود باید خودمان را برای خداحافظی با دنیا آماده کنیم و ای کاش طوری زندگی کنیم که مثل استاد بهرام بعد از مرگمان نیز یاد و خاطره ما زنده نگه داشته شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به سابقه تئاتری استاد بهرام نیز اشاره کرد و گفت: بهرام با بازی در تیاتر اتللو برای همیشه در صحنه تیاتر ماندگار شد و به جرئت می گویم هرگز کسی پیدا نخواهد شد که مثل او از پس این نقش بربیاد.

وی در پایان گفت: باید قدر هنرمندان را بدانیم و با دلجویی و حمایت از آنها اجازه ندهیم که این گنجینه های انسانی گوشه گیر و به دست فراموشی سپرده شوند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =