فریده بزنی بیرانوند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج: به‌ منظور تسهیل عبور و مرور، جلوگیری از بساط گسترها، طرح ساماندهی و جلوگیری از ایجاد روزبازارها اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند در نطق پیش از دستور صد و نود و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در ارتباط با بحث کانون قلم که زیر نظر آموزش و پرورش  در حال فعالیت است و در محل پشت دیوار این اداره واقع شده است، طرح ساماندهی جلوگیری از ایجاد روز بازار در این محل که موجب سلب آرامش شهروندان و به دلیل تردد در این مکان آموزشی توسط خدمات شهر منطقه جلوگیری شود.

وی در بخش دیگری از نطق پیش از دستور عنوان کرد: از مجموعه استانداری، فرمانداری، شهرداری که  در امر برگزاری شورای اجرایی هلال احمر تلاش کردند قدردانی می کنم  و به اعضایی که به شورای اجرایی هلال احمر راه پیدا کردند تبریک عرض می کنم.

این مسئول در شورای شهر کرج از شهردار منطقه ۴ که حقوق و مزایای معوقه کارگران را پرداخت کرد تقدیر و تشکر کرد و افزود: کارگران شهرداری از اقشار زحمتکش هستند و حقوق و مطالبات آنها باید بر اساس قانون پرداخت شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از معاونت خدمات شهری بابت تغییر مسیر حمل زباله و نخاله ها که از مسیر مهرشهر و کیانمهر داخل شهر انجام می شد تا به طرف حلقه دره تخلیه شود توسط پی گیری ها این مسیر به جاده قزلحصار تغییر داده شد، تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =