مهدی حاجی قاسمی

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج: بر خلاف برخی شایعات شورای شهر هیچ مصوبه ای در راستای کاهش حقوق و مزایای پرسنل شهرداری نداشته است و امیدواریم این موضوع از سوی شهردار محترم شفاف سازی و اطلاع رسانی شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج مهدی حاجی قاسمی با قدردانی از افتتاح پروژه های عمرانی از جمله سوله چند منظوره مدیریت بحران و ورزشی و کلنگ زنی پارکینگ طبقاتی خانواده به عنوان یکی از نیازها و دغدغه های شهروندان، مواردی را نیز جهت دقت نظر بیشتر مدیران شهری متذکر شد.

وی افزود: لایحه تفویض اختیار مدیران که در سال ۹۷ از شورای اسلامی شهر پس گرفته شده، هنوز مجددا ارائه نشده است و از آنجا که فعالیت تعدادی از مدیران بدون تفویض می تواند تبعاتی داشته باشد، انتظار دارم شهردار محترم به این نکته توجه ویژه ای داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: در پاییز سال گذشته بازدیدی از تعریض خیابان نهم شاهین ویلا صورت گرفت و مقرر گردید تا با تملک چند پلاک باقیمانده، تعریض لاین شمالی یا جنوبی تا پایان سال ۹۸ مورد بهره برداری قرار گیرد و طبق تباصر بودجه در سال ۹۹ تکمیل شود که متاسفانه با گذشت چند ماه از سال جدید هنوز تعهدات قبلی به قوت خود باقی است و اقدامی صورت نگرفته که نیاز به تذکر و پیگیری شهردار محترم دارد.

حاجی قاسمی تصریح کرد: با توجه به تماس های مکرر مبنی بر اینکه حقوق و مزایای پرسنل به واسطه مصوبات شورای شهر کرج کاهش یافته، باید گفت که لایحه ای با این مضمون در شورا مصوب نگردیده است و با اطلاع رسانی و شفاف سازی این مسئله از سوی شهردار محترم، بی شک پرسنل نیز متوجه موضوع خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =