حسین محمدی

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری مکانیزم جدید سیستم جمع آوری زباله را طراحی و ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین محمدی در نوزدهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و ایمنی ضمن انتقاد از روش های جمع آوری زباله در این کلانشهر اظهار داشت: سطل‌هایی که اکنون در خیابان‌های شهر برای جمع آوری زباله وجود دارد در واقع یک مدل منسوخ است که هم شیرابه تولید می‌کند و هم سبب گسترش زباله‌گردی می‌شود.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج افزود: مخازن رو باز باعث می‌شود تا بوی نامطبوعی در کوچه‌ها و معابر متصاعد شود و مافیای زباله را طماع می‌کند. تداخل زباله های تر و خشک باعث ایجاد مشکلاتی در تفکیک زباله ها می شود، بنابر این باید شرایطی ایجاد شود که تمامی شهروندان به تفکیک زباله های تر از خشک توجه کنند.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج به انباشت زباله در سطل های برخی از معابر اشاره و بیان کرد: طرح جمع آوری برای چندین سال قبل مناسب بود اما اکنون با توجه به افزایش جمعیت جوابگو نیست در این راستا بایستی روزانه دو ‌نوبت زباله ها جمع آوری شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت جمع آوری زباله ها به صورت مکانیزه یادآور شد: تهیه ساختار تفکیک زباله ها به نوعی یک فعالیت هنرمندانه همراه با دانش مهندسی است که باید به نحوی موثر در کرج نیز برنامه ریزی و انجام شود.

وی ضمن اشاره به تبعیض و بی عدالتی در حوزه برخی از کارگران پیمانکار خدمات شهری، یادآور شد: این کارگران در بدترین شرایط در صف اول خدمات رسانی به شهروندان هستند در حالیکه از دریافت اضافه کار، تعطیل کاری، مرخصی و فیش حقوقی محروم هستند در حالیکه همچون دیگر کارکنان شهرداری در حال خدمت رسانی به شهر و از بدنه شهرداری هستند در این راستا خواستارم تا هر چه سریعتر توسط شهردار بررسی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =