افتتاحیه سوله ورزشی ستاد بحران منطقه10

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از اتمام انجام مطالعات طرح جامع لرزه خیزی شهرستان کرج توسط شورای شهر و مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع درآئین بهره برداری از سوله دو منظوره مدیریت بحران- ورزشی منطقه ۱۰ شهرداری کرج با اشاره به وضعیت اقتصادی حال حاضر جامعه اظهارداشت: اوضاع اقتصادی مردم مطلوب نیست و این موجب شده که چالش هایی در این حوزه  برای شهرداری ها وجود داشته باشند؛ شهرداری ها به دلیل وابستگی به اقتصاد شهرها از این چالش ها به دور نیستند.

وی  با اشاره به تاثیر چالش های اقتصادی بر منابع درآمدی شهرداری ها افزود: درآمدهای هزینه ای شهرداری از شرایط اقتصادی متاثر شده و به نوعی درآمدهای شهرداری در این مورد انقباضی شده است.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه مشکلات اقتصادی باعث کاهش خدمت رسانی نمی شود، تاکید کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی و چالش های آن با تدابیر اندیشیده در شورای  شهر کرج، تلاش های شهردار و مجموعه شهرداری، اقدامات خوب و مهمی از جمله افتتاح پروژه ها در جغرافیای شهر کرج و نقاط مختلف این شهر به انجام رسیده است.

زارع با اشاره به اینکه به یقین مردم شهر کرج شایسته ارائه خدمات ارزنده تر هستند، بیان کرد: با توجه به امکانات موجود تمامی تلاش خود را برای تحقق این خدمات به کار بسته ایم.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با تاکید براهمیت توجه به موضوع بحران گفت: در کرج با توجه به ساختار و منطقه جغرافیایی که در آن واقع شده، بحث زمین شناسی آن و گسل هایی که در اطراف این شهر قرار دارد، می تواند منطقه ای بالقوه در برابر حوادث بحرانی باشد که نباید اجازه دهیم بالفعل شود.

زارع از شهردار کرج و مدیران شهرداری برای تلاش صادقانه و ارائه خدمت به شهروندان قدردانی می کرد و افزود: انجام مطالعات جامع در حوزه کم برخوردار شهر کرج  می تواند در مدیریت بحران در این نقاط بسیار تاثیرگذار باشد، باید به گونه ای کار کنیم که در این حوزه نتایج اثر بخش داشته باشیم.

عضو شورای شهر کرج عنوان کرد: در کمبود سرانه های ورزشی نیز شهرداری با همکاری بخش خصوصی می تواند اقدامات ارزنده ای را پیش ببرد، نیاز است سرمایه گذاران حوزه بخش خصوصی را برای ورود به ساخت فضاهای ورزشی تشویق کنیم؛ چون کمبودهای اساسی درمورد سرانه ورزشی در کرج داریم.

وی با اشاره به اینکه پروژه های متعددی برای اجرا در سال جاری توسط شورای شهر کرج مصوب شده است،عنوان کرد: امید است ایجاد  ۱۰ فضای ورزشی در مناطق کم برخوردار شهرمان در سال جاری به سرعت اجرا شود و به بهره برداری برسد.

به گفته زارع، در مناطق برخوردار کرج نیز بخش خصوصی برای ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی می تواند پیشقدم شود و شهرداری باید سرمایه خود را به سمت انجام  این پروژه ها در مناطق کم برخوردار و محروم سوق دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =