وحیدی

در پروژه پارک ملی ایران کوچک شبیه سازیِ سکونتگاه های اقوام ایرانی مثل استان های یزد، اصفهان، شیراز، گیلان، مازندران، بندر ترکمن، خراسان، فارس و خوزستان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی در بازدید از پارک ملی ایران کوچک که در ضلع جنوب شرقی میدان جمهوری واقع است، اظهار داشت: این مجموعه در زمینی به مساحت ۷ هکتار ایجاد شده و جذابیت فراوانی برای گردشگران خواهد داشت. 

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه هنرهای دستی استان های مختلف در این پارک به نمایش در می آید، افزود: در پروژه پارک ملی ایران کوچک؛ شبیه سازیِ سکونتگاه های اقوام ایرانی مثل استان های یزد، اصفهان، شیراز، گیلان، مازندران، بندر ترکمن، خراسان، فارس و خوزستان اجرا شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه از برنامه ریزی برای بهره برداری از پارک اقوام در این کلانشهر خبر داد و تصریح کرد: احداث پارکی با این عنوان با توجه به نامگذاری کرج به نام "ایران کوچک" ضروری به نظر می رسید که در دستور کار قرار گرفت.

 وی بیان کرد: هم اکنون در استان البرز به ویژه کلانشهر کرج قومیت های متعددی سکونت دارند و آثار صنایع دستی و نمادهای هر استان برای همگرایی و همدلی بیشتر در این پارک جاگذاری می شود.

این عضو شورا یادآور شد: برنامه ریزی های پایانی برای بهره برداری از این پارک انجام شده است و به زودی شاهد گشایش پارک اقوام در کلانشهر کرج خواهیم بود.

وحیدی در خصوص اهداف تاسیس این پارک گفت: تجمیع آثار صنایع دستی هنرمندان، نمایش و معرفی آن و همچنین ایجاد همگرایی، همدلی و تقویت وحدت بین ساکنان این شهر با احداث این پارک دنبال می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =