فریده بزنی بیرانوند

برای عبوراز موج سوم کرونا پروتکل های بهداشتی رعایت واماکن عمومی و معابر شهری برای مقابله با کرونا ضدعفونی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فریده بزنی بیرانوند با بیان اینکه امروز کشور درگیر این بیماری نوظهور و همه گیر است، اظهار داشت: عملیات گسترده گندزدایی و ضد عفونی تمامی معابر و خیابان‌های شهرکرج توسط شهرداری مناطق ۱۰ گانه انجام شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون چندین مرحله معابر شهری سطح شهرکرج ضدعفونی شده و درخواست می شود مرحله بعدی نیز انجام ‌شود.

بزنی بیرانوند افزود: بدون شک به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی شاهد موج سوم کرونا هستیم از این رو با افزایش تعداد مبتلایان و جان باختگان، بازگرداندن بخشی از محدودیت‌ها الزامی است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج بیان کرد: البته بارها از سوی مسوولان در رده های مختلف نسبت به تبعات بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار داده شده است که متاسفانه برخی ها توجهی به آن نداشته و به عادی سازی زندگی خود همچون دوران پیش از گذشته ادامه می دهند که در نتیجه این رفتارها، امروز شاهد افزایش شمار بسیار مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از آن در سطح کشور هستیم.

بزنی بیرانوند تاکید کرد: استفاده از ماسک، شستن دست و فاصله‌گذاری فیزیکی سه راهی هستند که بهترین موارد برای پیشگیری بیماری‌ کرونا شناخته می شوند اگر این مسائل رعایت نشود ممکن است همزمانی ویروس‌های مختلف را داشته باشیم که می‌توانند بر روی یکدیگر تاثیر گذاشته و شدت بیماری‌زایی‌شان بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تمام امکانات و توانایی خود را در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بکار بگیرد.

عضو شورای شهر کرج یادآورشد: این روزها نیروهای خدمات شهری شهرداری در مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم در کنار کادر درمانی در خط مقدم هستند و در این مدت با تمام توان خود در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بوده اند.

 این عضو شورا تاکید کرد: شهروندان به منظور حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری، زباله‌های خود را آخر شب یا ابتدای صبح، با کیسه‌های زباله سربسته در مخازن مخصوص قرار دهند و از رها کردن ماسک و دستکش یکبار مصرف در معابر و اماکن عمومی خودداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =