سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از فصل جدید همکاری حوزه هنری استان البرز و مدیریت شهری کرج برای توسعه فرهنگ شهروندی خبر داد و گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری می توان اقدامات خوب و شایسته ای در حوزه های فرهنگی و هنری انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم‌ نژاد در جلسه مشترک با محمد مهرابی سرپرست حوزه هنری البرز که به منظور هم ‌افزایی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهر کرج در حوزه هنری این استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: حوزه هنری بازوی توانمند مدیریت شهری است، در این راستا ما حوزه هنری را جدا از خود نمی ‌دانیم و آماده هر حمایتی در مسیر این همکاری و مشارکت هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه هنری البرز در مورد ایجاد زیرساخت‌های مناسب فرهنگی و هنری، حمایت از هنرمندان و آثار فاخر هنری افزود: حوزه هنری استان البرز با توجه به ظرفیت‌های بالای هنری و وجود هنرمندان ارزشی و متعهد و همچنین سوابق ارزنده فعالیت‌های هنری در سطح ملی و بین المللی توانایی برگزاری جشنواره‌های ملی در استان البرز را دارد که با حمایت و همکاری شورای اسلامی شهر کرج این مهم می‌تواند در شهر کرج اتفاق بیافتد.

وی بر داشتن تعامل و همکاری میان این دو نهاد تاکید کرد و یادآور شد: حوزه هنری با توانمندی بالایی که دارد می ‌تواند درحوزه فرهنگی یاور شورای شهر و شهرداری کرج باشد و سرمایه گذاری مشارکتی یکی از تلاش‌های بسیار موثر در اجرایی شدن طرح‌های شهری وابزاری جدیدی در جهت ارتقاء شاخص‌های شهری است.

سلیم نژاد بیان کرد: نشاط اجتماعی از دیگر دغدغه‌های مدیریت شهری است که لازم است هنرمندان حوزه هنری به خلق اثار نشاط بخش اهتمام ورزند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ابراز امیدواری کرد: ان شالله با همکاری شهرداری و حوزه هنری بتوانیم کارهای مشترک فرهنگی و هنری جهت ادامه مسیر و اهداف انقلاب اسلامی انجام دهیم.

 عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج گفت: در دورانی که همه دنیا سعی می کنند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند، ما می توانیم با انجام کارهای فرهنگی و هنری با آنها مقابله کنیم.

سلیم نژاد بر لزوم برقراری تعامل و همکاری مناسب این دو نهاد برای پیشبرد برنامه های فرهنگی تاکید کرد و یادآور شد: ضرورت امروز، برقراری انسجام میان این دستگاه‌هاست و مهم ‌ترین موضوع برای انسجام، داشتن سعه صدر است و اگر به سیر انقلاب اسلامی نگاه کنیم، این سعه صدر را می‌بینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =