خستو

سخنگو و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج: هدف از نطق پیش از دستور بیان مشکلات توسط اعضای شورا و حل مشکل است نطق پیش از دستور نمایندگان هم انتقال صدای مردم است و هم پیام درخصوص نظارت بر عملکرد مدیران اجرایی و مراقبت از آنها است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در دویست و چهاردهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: اگر به نطق اعضای شورای شهر توجه شود نیازی به تذکر نیست و اگر به تذکرات پاسخ در خور داده شود، طرح سوال بی معنی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد:  البته همکاران در نطق هم می توانند سئوال و هم تذکر مطرح نمایند. طی تماسی که  قائم مقام محترم بصورت تلفنی داشتند بیان کرده اند و علت پاسخ ندادن به تذکرات عنوان نطق آمده بود در حالیکه در نطق پیش از دستور قبل هم درخواست متن قراردادها شده بود و هم تذکر آمده بود.

 رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری به بازدید از ایستگاه های آتش نشانی اشاره کرد و افزود: در دیداری که به مناسبت روز آتش نشان از برخی ایستگاه های آتش نشانی داشتم و همچنین تحقیقات انجام شده از آتش نشانان شریف مسائلی را مطرح کردند که ضرورت دارد شهردار بررسی و رسیدگی کند.

خستو عنوان کرد: بیشتر نیروهای عملیاتی با عنوان کارمندی مشغول هستند و لذا از کارگرانی که کار اداری می کنند حقوق و مزایای کمتری برخوردارند در حالیکه اکثرت کارکنان از تاخیر در صدور احکام خود شکایت داشتند و از نوع برخورد معاونت اداری گله مند بودند در حالیکه اکثریت کارکنان اداری بین ۱۴۰ تا ۱۷۰ ساعت اضافه کار دریافت می کنند به آتش نشانان عملیاتی ۱۲۰ ساعت اضافه کار پرداخت می شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: عدم به موقع پرداخت بیمه تکمیلی و یا عدم انجام تعهد توسط شرکت بیمه، عدم رعایت سابقه کار در افزایش حقوق و در نتیجه از بین رفتن انگیزه، عدم رعایت عدالت در امکانات رفاهی، کیفیت پایین لباس های آتش نشانی که بعد از چند بار شستشو کیفیت آن از بین میرود از موارد نارضایتی کارکنان آتش نشانی بود که از شهردار درخواست رسیدگی داریم.

خستو یادآور شد: از مدیریت شهری درخواست داریم تا در ساخت ایستگاههای آتش نشانی  از معماری یکسان استفاده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: فقدان آموزشهای تئوریک اعم از روانشناسی، اجتماعی ،نحوه مواجهه روحی با آسیب دیدگان یکی از مواردی است که در کمسیون هنر و ارتباطات برای آتش نشانان مطرح شد که امیدوارم توسط مدیریت شهری و سازمان آتش نشانی اقدام شود.

 خستو در پایان در خصوص زیرگذر جمهوری بیان کرد: هر چند مصوبه و لایحه اجرای طرح زیرگذر میدان جمهوری با قید قیوداتی رای آورد ولی ظاهراً توجه به آنها نشد و با تبعات اجتماعی و سیاسی آن روبرو بوده ایم، در این راستا معاونت عمران، معاونت شهرسازی و سیما و منظر با تشکیل کارگروهی ضرورتهای که باید در طرح رعایت شوند را استخراج نمایند و معاونت عمران با درخواست از پیمانکار طراحی آن را به مسابقه گذاشته تا با توجه به اهمیت و جایگاه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و محیط زیستی بهترین طرح انتخاب شود و نتیجه به اطلاع کمیسیونهای معماری و شهرسازی و کمیسیون هنر برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =