بزنی بیرانوند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج: به شهردار کرج پیشنهاد می شود در راستای ارتقای سلامت کارکنان شهرداری و شورای شهرکرج درمانگاه اختصاصی برای کارکنان دایر کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فریده بزنی بیرانوند در دویست و چهاردهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هم‌ اکنون  شهرداری کرج  با وجود داشتن بیش از ۱۳ هزار نیروی کار نیازمند درمانگاه اختصاصی برای توانمندسازی کارکنان در جهت مدیریت ارتقای سلامت بیماری‌ها بخصوص کرونا ویروس است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: درمانگاه‌ها و مراکز پزشکی از مهم‌ترین مکان‌های گسترش ویروس کرونا به‌ دلیل تردد بالای بیماران و افراد مشکوک به این بیماری است لذا امیدوارم با درایت و برنامه ریزی بهتر، با توجه به جمعیت بالای شهرداری این درمانگاه با هدف حفظ سلامت کارکنان راه اندازی شود تا سلامت کارکنان حفظ شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج بر ارتقاء بهداشت محیط شهری در ایام کرونا اشاره کرد و  افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تأمین سلامت شهروندان، عملیات پاکسازی معابر و محلات مناطق دهگانه به صورت مستمر به همت اکیپ های تنظیف نواحی خدمات شهری و اجرائی تداوم داشته باشد.

بزنی بیرانوند در بخش دیگری ازسخنانش به پروژه زیر گذر میدان جمهوری اشاره کرد و افزود: با شروع فعالیت پروژه زیرگذر جمهوری تعدادی از کاسبان بازار روز ماهان که قریب به ۱۲۰ نفر می باشند با مراجه به شورای شهر از عدم دسترسی مردم به بازار روز با شروع به کار این پروژه گلایه مند بودند که در این راستا از کارشناسان پلیس راهور و معاونت حمل و نقل ترافیک درخواست دارم تا نسبت این درخواست مردمی ترتیب اثر داده شود و یک راه برای دسترسی مردم پیش بینی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =