حاجی قاسمی

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج: تذکراتی که اعضای شورا می دهند در جهت شفاف سازی و احقاق حق شهروندان است و نیت شخصی در کار نیست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی حاجی قاسمی در ابتدای دویست و چهاردهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: پیرو تذکری که در مرداد ماه در خصوص مطالبه اسناد مالی مناقصه و جزئیات پروژه های زیرگذر خوارزمی، تقاطع حصارک و ساختمان مکمل شهرداری مطرح شد، جوابی دریافت نکرده ایم و هنوز منتظر پاسخ مکتوبِ شهرداری هستیم. 

                   

وی با بیان اینکه شورا ویترینی برای تذکر و مطالبه و پیگیری است و نمایندگان مردم حق دارند از روند انجام امور آگاه شوند، تصریح کرد: در مواردی که اسناد پروژه ها و اطلاعات مالی و ریزهزینه کردها و صورت وضعیت ها مطالبه می شوند، در راستای شفاف سازی و احقاق حقوق شهروندان است و نیت شخصی در کار نیست.

حاجی قاسمی با اشاره به پارک سوار مشارکتی در دست احداث در تقاطع حصارک، خاطرنشان کرد: در حالی که مغایرت احداث این پروژه بر اساس قانون و استانداردها مشخص شده و سازمان سیما، منظر و فضای سبز نیز اقدامات خوبی در آن محدوده به عنوان یکی از ورودی های اصلی شهر انجام داده است، تعلل برای اصلاح اشتباه صورت گرفته جایز نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =