دشت گرد

عضو شورای شهر کرج با اشاره به تعطیلی پل مکانیزه عابر پیاده چهارراه طالقانی، از شهرداری خواست این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، سارا دشت گرد عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و سومین جلسه رسمی شورا، ضمن تبریک به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی ایران، میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، اظهار کرد: پیشاپیش زادروز خجسته دختر پیامبر، حضرت فاطمه زهرا (س ) که سرمنشأ و ریشه سلسله امامت و ولایت و الگوی بانوان و همه مؤمنین است و در فرهنگ پربار ایران اسلامی به‌عنوان روز مادر نام‌گرفته خدمت بانوان و کارکنان شهرداری و شورای شهر تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه بانوان از ایشان درس ایمان، فداکاری و مهربانی را بیاموزند.

وی گفت: مدتی است پل مکانیزه عابر پیاده واقع در چهارراه طالقانی ساعت ۷ عصر تعطیل و قفل می‌شود و شهروندان اجازه استفاده از آن را ندارند. باوجود نرده‌هایی که در خیابان طالقانی وجود دارد امکان آمدوشد برای شهروندان در عبور از خیابان بسیار دشوار می‌شود.

عضو شورای شهر کرج یادآور شد: در این خصوص ضمن پیگیری علت این موضوع، خواستار رفع هرگونه موضوعی که سبب ممانعت از استفاده از پل عابر پیاده شده هستم، ضمناً یادآوری می‌کنم با توجه به هزینه‌های هنگفت تجهیزات مکانیزه ایجاد چنین پل‌هایی با شرایط امروز بسیار دشوار خواهد بود.

دشت گرد با اشاره به تبلیغات موجود در پل‌های عابر پیاده بیان کرد: بر این اساس چنانچه تابلوها تبلیغاتی موجب ناامنی پل‌ها شده در جهت حل این مشکل وفق قانون و ضوابط اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =