زارع

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد تا بازخورد اقدامات مدیریت شهری کرج در شورای پنجم تشریح شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی حاجی قاسمی در جلسه بررسی گزارش جامع عملکرد ۴ ساله توسط نظام مدیریت شهری، با اشاره به اینکه در شورای پنجم اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است، گفت: در گزارش جامع عملکرد ۴ ساله مدیریت شهری بازخورد اقدامات این نهاد باید تشریح شود.

وی عنوان کرد: به عنوان مثال، آبگرفتگی ها نسبت به سال ۹۶ تا چه میزان کاهش داشته و تاثیرات مطلوب آن چه بوده و به صورت کلی چقدر موجب تسهیل امور شهروندان شدیم.

این مسئول ادامه داد: در گزارش عملکرد ۴ ساله مدیریت شهری باید اتفاقاتی که در جهت ایجاد و توسعه شهری انسان محور رخ داده، عنوان شود تا شهروندان از خدماتی که به آنان ارائه شده آگاه شوند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به قید عناوین و محتوا در گزارش عملکرد مذکور، گفت: یکی از اقدامات مدیریت شهری جمع آوری سطل های زباله جلوی درب ساختمان ها بود که بازخورد مثبت آن نیز باید مورد بررسی قرار گیرد و تشریح شود.

نقش شورای پنجم در آرام سازی ترافیک

حاجی قاسمی همچنین از اقدامات صورت گرفته در حوزه ترافیکی یاد کرد و افزود: با توجه به این اقدامات، نقش شورای پنجم در آرام سازی ترافیک مثبت بوده و این موضوع نیز باید با توضیح جزئیات قید شود.

این عضو شورا با بیان اینکه تهران نیز گزارش عملکردی ارائه داده است، گفت: این گزارش در موضوعاتی مانند شهر هوشمند، حقوق شهر، توسعه پایدار، تاب آوری شهری و ... تدوین شده و کرج نیز می تواند از این گزارش به عنوان راهنما استفاده کند.

مدیران از عملکرد واحد خود صیانت کنند

وی بازتاب عملکرد تمامی مدیران شهری در واحد های مختلف شهرداری در این گزارش را ضروری خواند و گفت: مدیران با ارائه گزارش دقیق از اقدامات واحد خود، از عملکرد آن واحد صیانت کنند تا کار کل مجموعه مدیریت شهری طی ۴ سال گذشته دیده شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: هر واحد نماینده ای جهت جمع آوری اقدامات از شهریور ۹۶ مامور کند تا با تشکیل تیمی حرفه ای بتوانیم نقاط قوت و ضعف مدیریت شهری طی ۴ سال گذشته را بررسی کرده و با ارائه راهکارهایی جهت تقویت نقاط ضعف و پیشرفت نقاط قوت، در ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان در سال های آتی نیز نقشی موثر داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =