زارع

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: بیش از ۶۰ درصد تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده در شهر متولی ندارد و مشخص نیست زیر نظر کدام ارگان یا نهادی نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع در نطق پیش از دستور دویست و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت:  هر چند سقوط تابلو سه وجهی واقع در میدان امام حسین (ع)  منجر به حادثه جانی نشد ولی این حادثه می توانست خطرآفرین باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی ضرورت  دارد ساماندهی و نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی که عمدتاً در تملک شهرداری نیست در دستور کار قرار بگیرد. بیش از ۶۰ درصد تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده در شهر متولی ندارد و مشخص نیست زیر نظر کدام ارگان یا نهادی نصب شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: لذا موضوع ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر و در اختیار شهرداری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز و قرار دادن آنها مطرح می‌شود که شایسته است مقامات  استان در جهت اعمال قانون و ساماندهی این امر مهم اقدام  کنند.

زارع در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از پیشرفت‌های محسوس در جهت ساماندهی اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج افزود: در اداره کل املاک و مستغلات پیشرفت‌های محسوس تر از قبیل شامل تشکیل بانک اطلاعات املاک، اجرای سیستم اتوماسیون و اصلاحات انجام شده در خصوص ارجاعات کارشناسی و تعیین اولویت‌های تملکی که موجب افزایش ضریب سلامت در این حوزه هستیم که این اتفاقات نیاز به قدردانی دارد.

 وی بیان کرد: قاعدتاً حوزه اداره کل املاک و مستغلات شهرداری به عنوان یک جایگاه ویژه در شهرداری نیازمند توجه ویژه و انجام اقدامات ویژه‌تر است که این روند را شاهد هستیم و امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به کنار گذر بلوار شورا اشاره کرد و یادآور شد: در کنارگذر بلوار شورا در منطقه یک متاسفانه شاهد بازگشایی باب‌های تجاری به صورت غیرمجاز هستیم که ضرورت دارد شهرداری سریعاً نسبت به  اعمال قانون و ارائه گزارش در این خصوص اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =