جلسه

نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی از ریل خدمات رسانی خارج شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، علیرضا رحیمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به همراه عمار ایزدیار رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر کرج و حمید دانشی کهن سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از تعدادی بازار روزهای شهر بازدید کرد و بر ضرورت ایجاد بازارهای بیشتر در سطح شهر تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه بازارها سرمایه شهر هستند، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، ضروری ترین دغدغه شهروندان، تهیه اقلام مورد نیاز با قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب و ضروری ترین دغدغه شهرداری، ایجاد درآمد برای توسعه خدمت رسانی است آنهم با قانون مربوطه که تسهیل گرست.

نایب رئیس شورای شهر کرج اضافه کرد: در سال‌های اخیر کارکرد برخی از بازار روزهای کرج خارج از ریل خدمت رسانی خارج شده آمد.

رحیمی ضمن یادآوری این موضوع که شهرداری کرج فرهنگسراهایی برای ترویج فرهنگ و رشد اجتماعی در زمینه های مختلف دارد، گفت: اقدامات فرهنگی باید از سوی متولیان مربوطه مدیریت، راهبردی و حمایت شوند.

وی از تبدیل بازار روز سیب به مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی انتقاد کرد و گفت: فعالیت مشاغل خانگی به نوعی تولید خانگی و اقدامی فرهنگی به شمار می رود

نایب رئیس شورای شهر کرج افزود: سازمان میادین از دهه نود از ریل خدمات رسانی خارج شده و دیگر خبری از رقابت مغازه های سطح شهر با بازارهای روز در ارائه محصولات با نرخ مناسب نیست و این خود معضلی بزرگ است که باید به آن توجه شود.

رحیمی از دیگر وظایف سازمان ساماندهی مشاغل شهری را ایجاد درآمدهای پایدار و کسب رضایت مردم دانست و افزود: این امر مهم با همت مضاعف متولیان محقق می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =