حضور پلیس در صحن

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای شهر کرج گفت: جلب مشارکت مردم در موضوعات مرتبط با امنیت، علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی و هزینه ها، به مدیریت بهینه شهر کمک می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان البرز که صبح امروز انجام شد، با اشاره به شعار شورای ششم مبنی بر رسیدگی به مناطق کم برخوردار، یکی از بزرگترین مشکلات این بخش را در حوزه تجهیزات و امکانات ترافیکی عنوان کرد.

سعیدی افزود: در برخی از مناطق از جمله حصارک و اسلام آباد، کوچه هایی باریک با طول بسیار زیاد وجود دارد که فاقد تابلوهای راهنمایی و رانندگی است و سردرگمی فراوان رانندگان برای مسیریابی را به همراه دارد.

وی در عین حال تاکید کرد: البته این معضلات تنها با نصب تابلوهای ترافیکی قابل رفع نیست؛ آنچه در این نواحی اولویت دارد ایجاد تغییرات وضعی در معابر و خیابان هاست که انتظار داریم این مشکل با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی هر چه سریعتر رفع شود.

این عضو شورای شهر کرج در ادامه گفته های خود به اهمیت امر پیشگیری در حوزه اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: همکاری نیروی انتظامی برای تهیه اطلس فرهنگی شهر که در شورای فرهنگ عمومی استان در حال تدوین است می تواند بسیار موثر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =